ClickCease

איך אקדח פלפל יכול להגן עליך?

אקדח גז פלפל

צפייה בערוץ חדשות למספר דקות או שיטוט בודד באפליקציית חדשות כזו או אחרת, יוכלו בקלות להעיד על המציאות הנוכחית בה קיימת חשיפה מתמדת לאירועים מסוכנים. ניתן לומר שאנחנו חיים בעידן בו הסכנה היא יומיומית ועל כן, היום יותר מתמיד, אנחנו מבינים את הצורך להיות מוגנים ולחזק את תחושת הביטחון האישי בעזרת ציוד להגנה עצמית שיעזרו לפצות על כל אלו. אחד הכלים הפופולריים ביותר הינו אקדח גז פלפל.

כיצד מגן אקדח גז פלפל?

אקדח גז פלפל המכיל בתוכו גז פלפל משבית את המטרה כבר ממרחק של 3 מטרים בלבד ומנטרל לחצי שעה. הוא נכנס בצורה קומפקטית אפילו לתיק וניתן לשימוש בקלות ובמידיות בכל מצב בו הביטחון האישי שלך עומד בסיכון, ומדמה בנראות אקדח אמיתי מה שמוסיף את אלמנט ההפחדה וההרתעה טרם השימוש בו אפילו. התרסיס בתוך האקדח עשוי מגז פלפל ונקרא באנגלית ‘Pepper spray’. הוא תרסיס בריכוז גבוה שמכיל קפסאיצין, החומר הפעיל בפלפל חריף. התזתו על פני אדם גורמת לגירוי עז בעיניים ולתגובות פיזיות שמשבשות את הפעילות למשך כחצי שעה לאחר ההתזה הראשונית. לכן, תרסיס פלפל משמש כאמצעי מצוין להגנה עצמית בפני תוקפים וגרסאות חריפות שלו אף משמשות לנטרול התפרעויות ושליטה בקהל על ידי כוחות הביטחון בארץ וברחבי העולם.

מדוע אקדח גז פלפל יכול לעזור לכם?

לאקדח גז פלפל מספר יתרונות משמעותיים שהופכים אותו לכלי כה פופולרי להגנה עצמית:

פשוט לתפעול – מוצר שמאפשר באמצעות פעולה פשוטה גם לאנשים פחות מיומנים לבצע בו שימוש יעיל ואפקטיבי.

קומפקטי – שומר הראש האישי שלך. קטן וקל לנשיאה לכל מקום ולכל מקום, בין אם בתיק, בכיס, ברכב, לטיול או לבית.

מאפשר זמן פעולה – מגביל ומנטרל את הגורם בצורה יעילה למשך כ-30 דקות, מה שמאפשר לנו להתרחק ממקום האירוע למקום מבטחים ובמידת הצורך ליידע את רשויות החוק. 

אינו קטלני – כלי חוקי שעושה שימוש בכוח שאינו קטלני, שהשפעותיו אינן בלתי הפיכות אך מנטרלות. כמו גם בעל דמיון מוחלט לאקדח אמיתי מה שיוצר תחושת הרתעה מוגברת. 

היכן מומלץ לרכוש אקדח גז פלפל להגנה עצמית?

יש להיזהר בבחירת בית העסק לרכישת ציוד להגנה עצמית ככלל, ואקדח גז פלפל בפרט, כי כמו למוצרים אחרים קיימים חיקויים רבים ומוצרים לא איכותיים ברחבי שוק. לכן, צריך לבחור בקפידה מוצר איכותי שיוכל לשמש ברגע הקריטי – רגע האמת. 

על כן, במידה ואתם מחפשים לרכוש אקדח גז פלפל הידוע באיכותו ואמינותו – טקטיקל דיפנס זה המקום בשבילכם. טקטיקל דיפנס מציעה מגוון רחב של ציוד להגנה עצמית לחיילים ולאנשים פרטים שמרגישים שהם זקוקים לכלי שיוכל לשמש אותם כדי להגן על עצמם וכמובן כדי להגביר את תחושת הביטחון האישית.

למוצרים נוספים בתחום ההגנה האישית לחצו כאן.

WhatsApp chat