ClickCease

ציוד להגנה עצמית

גז פלפל

העולם יכול להיות מסוכן, במיוחד אם אתם חיים בעיר או באזור שיש בו יחסית תקריות פשע רבות. חשוב לשמור על עצמכם ועל המשפחה שלכם, והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות ציוד להגנה עצמית. אנו בטקטיקל דיפנס כאן כדי להציע לכם את הציוד האיכותי ביותר לצרכי הגנה עצמית, כדי שתמיד תרגישו בטוחים.

מהו ציוד ההגנה העצמית המומלץ ביותר?

 טקטיקל דיפנס מספקת מבחר של סוגי ציוד הגנה עצמית, כאשר כל אחד הוא בעל תכונות שונות, מתאים לאנשים שונים ולצרכים שונים. חשוב להבין איזה מהסוגים הוא הטוב ביותר בשבילכם לפני הרכישה. נפרט כאן כמה מהנפוצים והיעילים ביותר:

  1. גז פלפל

בגלל היעילות והקלות שבה הוא יכול לעוור באופן זמני כל אדם שמנסה לתקוף אתכם, גז פלפל הוא אחד הנשקים הלא קטלניים האמינים ביותר, ולכן משתמשים בו אנשי צבא ושוטרים ברחבי העולם. ניתן גם לרכוש אקדח גז פלפל, אשר מאפשר שימוש נוח יותר.

ישנם סוגים ומותגים שונים של גז פלפל, ומומלץ להתעמק ולבחור את הסוג המתאים ביותר לצרכים שלכם. כמובן שחשוב גם להכיר את העוצמה של נשק זה ואת אופן השימוש הנכון, שכן הוא יכול להיות חזק ומכאיב ביותר.

אלה טלסקופית מתקפלת לגודל קטן במיוחד, אך כאשר היא נפתחת במלואה – היא נותנת למשתמשים בערך אותו טווח ועוצמה כמו של מחבט בייסבול קטן – כלומר ניתן להניף אותה בעוצמה רבה ולפגוע בתוקפים בעוצמה הרסנית.

עם זאת, בניגוד למחבט, היא יכולה להתקפל קטן מספיק כך שניתן לאחסן אותה בכל שידת לילה או מגירת מטבח בגודל סטנדרטי. אלה זו עשויה מפלדה עוצמתית וקלה, מה שאומר שהיא יכולה לשרוד לא מעט שימוש מבלי להישבר או להפוך ללא יעילה כנשק להגנה עצמית. גם בכלי זה משתמשים שוטרים ברחבי הארץ והעולם, כך שניתן להבין כי הוא איכותי וחזק.

אקדח גז פלפל הוא למעשה עמוד התווך של תחום ההגנה העצמית, והוא למעשה פועל בשתי דרכים. ראשית, הוא נראה ממש כמו נשק אמיתי – כלומר הוא יכול להספיק כדי להפחיד פולש רגע לפני התקיפה. עם זאת, אם הפולש ממשיך להתקדם לכיוונכם, אתם יכולים פשוט ללחוץ על ההדק ולירות עליו גז פלפל בסיבובים עוצמתיים.

לא רק שסיבובים אלו יגרמו לכאבים פיזיים בעת ההשפעה, בדומה לכדורי צבע, הם גם יתפוצצו – ויגרמו לאי נוחות גופנית חזקה עוד יותר, כולל עיוורון זמני, מצוקה נשימתית, שיעול וחנק. מדובר בכלי חזק במיוחד שאפילו נותר לא חוקי במדינות מסוימות בארצות הברית.

שוקר חשמלי יכול לעצור ולנטרל תוקפים במרחק של כמה מטרים, תוך שימוש במטען חשמלי רב עוצמה שיכול לעצור את השרירים שלהם למשך עד 30 שניות בכל פעם. ישנם אפילו שוקרים חשמליים שמחוברים לאפליקציה ומסוגלים לשלוח אותות מצוקה לשירותי חירום לאחר ההפעלה שלהם. כלי זה הוא אמנם יקר מיתר ציוד ההגנה העצמית שפירטנו עליו להלן, אך אם אתם תקבלו בתמורה שקט נפשי ורוגע – זה שווה את המחיר.

ציוד הגנה עצמית קונים מטקטיקל דיפנס

אין מחיר לשקט הנפשי שלכם, ולפעמים מה שצריך כדי לשמור עליו זה לרכוש ציוד הגנה עצמית חזק ויעיל. אז בין אם אתם מעוניינים באקדח גז פלפל, אלה טלסקופית או שוקר חשמלי – טקטיקל דיפנס זה המקום בשבילכם. אנו נספק לכם את הציוד האיכותי, העוצמתי והמתאים ביותר עבורכם, על מנת שתמיד תרגישו בטוחים.

WhatsApp chat