ClickCease

5 סיבות לבחירת שוקר חשמלי כאמצעי להגנה עצמית

המצב הביטחוני ללא ספק מדאיג ורבים מחפשים דרכים שונות בהן יוכלו להגן על עצמם. ישנם אמצעים להגנה עצמית רבים בשוק ולכל אחד מהם היתרונות שלו. שוקר חשמלי (או בשמו העברי – מהלום), הוא אמצעי להגנה עצמית מטווח אפס, שיכול לסייע לנטרל את התוקף וישמש אתכם נאמנה בשעת הצורך ובמקרי חירום כגון אלימות, תקיפה, שוד וכדומה. אז למה לבחור דווקא בשוקר חשמלי כאמצעי להגנה עצמית אתם שואלים? 

ריכזנו עבורכם 5 סיבות עיקריות לבחירה בשוקר חשמלי:

. מנטרל ללא פציעה משמעותית – שוקר חשמלי מהמם ומנטרל את התוקף. הוא נשק אל-הרג, המשמש לנטרול בני אדם באמצעות מכת חשמל על ידי שיבוש תפקיד השרירים השטחיים ו/או גרימת כאב, מבלי לגרום לפציעה משמעותית.

2. פשוט לשימוש – שוקר חשמלי מעביר זרם מתון וגורם לנטרול מהיר ויעיל של התוקף. כל מה שצריך לעשות בעת השימוש הוא רק להפעיל את השוקר החשמלי ולגעת בתוקף בחלק כלשהו של הגוף שלו, מה שיעביר אליו זרם חשמלי ויגרום לנטרולו. 

3. מאפשר זמן לפעולה ולתמרון – הפעולה של השוקר החשמלי מנטרלת תוקפים באופן זמני ומאפשרת לנתקף להימלט מהמקום בבטחה ולהשיג עזרה במידת הצורך. 

4. גורם הרתעה – השוקר החשמלי מרתיע את התוקפים עוד טרם השימוש בו. לעיתים, ברגע האמת, לא תמיד יש את האומץ להתקרב לתוקף על מנת להשתמש בשוקר ולחשמל אותו, אך לרוב מספיקה הפעולה של הוצאת השוקר החשמלי והפעלתו במרחק מהתוקף, על מנת להבהיר לו שהתקרבות אינה צעד נכון עבורו.

5. קומפקטי ופרקטי – רוב הדגמים מספיק קטנים על מנת להתאים לתיק או לכיס של מכנסיים או מעיל. מה שאומר שניתן לקחת את השוקר החשמלי לכל מקום ולהשתמש בו בעת הצורך.

זכרו! כשקונים ציוד להגנה עצמית, ביניהם שוקר חשמלי, עליכם לדעת שיוכלו לבצע את העבודה בצורה טובה בכל פעם מחדש. לא ניתן להסתמך על מוצרים לא איכותיים או לחלופין מזויפים שיוכלו ברגע האמת לסכן אתכם ולבסוף לבצע את הפעולה ההפוכה אליה נועדו – לסכן אתכן במקום להגן עליכם. רכישת מוצרים לא איכותיים עלולים להותיר את הנתקף בסכנה ולא לשמש כאמצעי הגנה יעיל ברגע הקריטי מכל. לכן, חשוב מאוד להצטייד במוצרים להגנה עצמית איכותיים, עוצמתיים ואמינים, על מנת שתרגישו תמיד בטוחים.

שוקר חשמלי קונים מטקטיקל דיפנס

באתר טקטיקל דיפנס, תוכלו למצוא מגוון רחב ואיכותי של ציוד להגנה עצמית. אז בין אם אתם מעוניינים לרכוש שוקר חשמלי, או כל אמצעי הגנה עצמית אחר, טקטיקל דיפנס זה המקום עבורכם. תוכלו לבחור בשוקר חשמלי שמתאים עבורכם ועומד בכל התקנים. אנו נספק לכם את הציוד האיכותי, העוצמתי והאמין ביותר, על מנת שתוכלו גם להרגיש בטוחים וגם לדעת שבעת הצורך תוכלו להגן על עצמכם.

לרכישת שוקר חשמלי לחצו כאן.

WhatsApp chat