ClickCease

ציוד אבטחה באזרחות

יוצאי שירות צבאי פונים פעמים רבות לעבודות בתחום האזרחי שקשורות במיגון ואבטחה של מוסדות שונים ברחבי הארץ, או אפילו ערים שלמות – כמו ירושלים. עבודה בתחום האבטחה, בין אם מדובר בעבודה תחת משרדי הביטחון ובין אם מדובר בעבודה במגזר הפרטי, מהווה אתגר לא פשוט שגם טומן בחובו סכנות גופניות. אלו שבוחרים להגן על אנשים אחרים צריכים לדאוג גם לשלומם עצמם, ולכן חשוב להיות מצוידים תמיד בציוד אבטחה באזרחות שילווה אתכם במהלך שעות השירות והעבודה שלכם. אם אתם עובדים או שוקלים לעבוד במיגון ואבטחה, עליכם להיות בטוחים שיש לכם וגם עליכם את הציוד המגן הטוב ביותר, וזה מה שעליכם לדעת על התחום.

איזה ציוד אבטחה באזרחות אני צריך?

ציוד אבטחה באזרחות הוא מונח כללי שכולל כמה וכמה פריטים שעובדי אבטחה זקוקים להם במהלך השירות ולעתים גם אחריו. אם אתם נוטים לכיוון של עבודה בתחום, להלן הציוד שתצטרכו כדי להגן על עצמכם ועל אחרים

ציוד מיגון אישי

כאמור, עבודות בתחום האבטחה והשמירה טומנות בחובן לא מעט סכנות, ולכן חשוב שהגוף שלכם יהיה מוגן בכל עת. לשם כך אתם זקוקים לציוד שיגן על גופכם – בעיקר אפודים מגנים וקסדות. אפודים מגנים מודרניים שלמים או אפודים מגנים קלים (הידועים יותר כ”שכפ”צים”) מורכבים מפלטות קרמיות חזקות שיכולות עמוד בפניי הדף, דקירות וגם כדורי אקדח. אפודים מהווים את קו ההגנה הראשון על גופכם, וכדי להיות בטוחים שאתם מוגנים בשעת שירות או מצבי חירום, עליכם להצטייד באפוד שאותו תשימו על גופכם.

ציוד מגן אישי חשוב נוסף הוא הקסדה. בדומה לאפודים מגנים, קסדות מודרניות ואיכותיות מורכבות ממספר שכבות מגן שיכולות לעמוד בפני פגיעות שונות ובכך להגן על ראשכם. עבור עבודות אבטחה מאתגרות, קיימות גם קסדות טקטיות המיועדות למבצעים בשטח, והן מספקות הגנה מיטבית תוך שמירה על נוחות שימוש.

נשק וציוד משלים לנשק

אפודים מגנים וקסדות עוזרים לכם להגן על עצמכם, אך מה בנוגע לנשקים? נשק מהווה גם הוא חלק בלתי נפרד בציוד אבטחה באזרחות שצריך ללוות אתכם בזמן העבודה וגם מחוץ לה. מטרתו של ציוד נלווה לנשק היא לאפשר לכם להשתמש בנשק שלכם באופן מיטב, ולשם כך קיימים טלסקופים לנשק, ידיות אחיזה לנשקים, ידיות הסתערות, כפפות טקטיות, מתפסים לנשק, פנסים נטענים לנשק, אולרים קפיציים, אזיקים, אלות טלסקופיות, ועוד.

לאחר שתקבלו את הנשק שלכם, תוכלו לרכוש עבורו ציוד משלים שיהפוך את העבודה שלכם לבטוחה הרבה יותר ויאפשר לכם לפעול במהירות, עם מינימום טעויות.

עבודות אבטחה דורשות לא רק ניסיון קרבי, אלא גם את הציוד המתאים שילווה אתכם במהלך הימים. כדי שתהיו בטוחים שאתם בידיים טובות, חשוב שיהיה לכם ציוד איכותי שתוכנן על ידי מומחים בעלי ניסיון, תווי איכות, ושיהיה מורכב מחומרים איכותיים בלבד. בטקטיקל דיפנס קיים עבורכם מערך של ציוד אבטחה באזרחות שכולל ציוד נלווה לנשק וציוד מיגון אישי ברמה הגבוהה ביותר. אצלנו תקבלו ייעוץ של מומחים בנוגע לכל שאלה שלא תהיה, ואנו נספק לכם מוצרים ושירות מקצועי בכל עת כדי שתמיד תהיו בטוחים. בעבודה ומחוץ לה.

WhatsApp chat