ClickCease

ציוד מיגון

שחרור מהצבא וענפים נוספים של משרד הביטחון אל החיים האזרחיים מביא עמו מספר הזדמנויות שלא ניתן לקבל ללא שירות מהסוג הזה, כמו עבודה באבטחה. בין שמדובר בהתנדבות למשטרה או עבודה בחברת אבטחה, דבר אחד בטוח: אלו שתפקידם להגן על אחרים צריכים להגן בראש ובראשונה על עצמם.

אם אתם שוקלים לעסוק במשרות שקשורות לאבטחה, חשוב שיהיה לכם ציוד מגן אישי שיגן עליכם בכל עת, ויאפשר לכם להיות רגועים יותר כאשר אתם נמצאים בשטח.

ציוד מיגון אישי מכף רגל ועד ראש

מטרתו של ציוד מגן אישי היא לשמור על החלקים הרגישים בגוף שפגיעים במיוחד לפציעות, או שפגיעה בהם עלולה לגרום לנזקים גופניים משמעותיים. כדי שזה לא יקרה, חשוב שתצטיידו במספר פריטים שיכולים לשמש אתכם בחיים האזרחיים וגם בעת שירות בכוחות הביטחון, כמו:

אפוד מגן נגד דקירות וירי – פלג הגוף העליון מהווה אזור פגיע במיוחד לנזקים גופניים שעלולים להיגרם מדקירות או ירי. הדרך הטובה ביותר לטפל בפציעות כאלו היא למנוע אותן כליל, או למזער את ההשפעה שלהן עד כמה שניתן. אפוד מגן (שכפ”ץ) מורכב מרכיבים ייחודיים, כמו פלטות קרמיות, שיכולות למנוע חדירה של קליעים ונזקי דקירה של כלי נשק חדים.
בנוסף, אפוד מגן איכותי שעומד בכל התקנים הנדרשים מגן גם מרסיסים וחלקים אחרים שיכולים להסב נזק משמעותי לגוף, ומכאן חשיבותם האדירה.

קסדה טקטית/קסדה נגד ירי – המילה האחרונה בענף המיגון והאבטחה האישית; קסדה עבה ומתכוונת שמגינה על הראש מפגיעות שונות. קסדות טקטיות איכותיות מונעות פגיעה של קליעים, והן מגנות על חיילים ואנשי כוחות הביטחון מפני נזקים נוספים, כמו נזקי הדף, רסיסים, ופגיעות מוחיות.

פלטת מיגון לאפוד – במקרים שבהם לא ניתן להצטייד באפוד מגן שלם, זמינה לכם פלטת מיגון לאפוד שניתן להרכיב אותה על הביגוד. בדומה לאפוד, הפלטה כוללת פלטות קרמיות שמונעות חדירה של עצמים שונים, ובכך היא מגינה על פלג הגוף העליון.

רכישת ציוד מיגון ואבטחה – רק אצל המומחים

תפקידו של ציוד מגן הוא להגן על אלו שמשרתים בכוחות הביטחון ועובדים בענף האבטחה. על מנת שתהיו מוגנים בעת מילוי תפקידכם, חשוב שיהיה לכם ציוד מיגון ואבטחה ברמה הגבוהה ביותר, ציוד שהוא שלם ועבר מבדקים יסודיים.

בנוסף, חשוב לרכוש ציוד אבטחה ומיגון שקיבל תו תקן – מה שיבטיח לכם איכות וגם שמירה עליכם בעת מצבי חירום או כאשר אתם ממלאים את תפקידכם. ציוד איכותי ומהימן מהסוג הזה תוכלו למצוא באתר של טקטיקל דיפנס – האתר המוביל לציוד מיגון, ציוד נלווה, אביזרים לנשק, וציוד חיוני נוסף עבור חיילים, אנשי כוחות הביטחון, ואזרחים.

באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון גדול של ציוד עבור מטרות שונות, והנציגים שלנו ישמחו לענות על כל שאלה על מנת שתרכשו את הציוד המתאים לכם ביותר.
לתת הסבר מלא לגבי מה זה ציוד מיגון ועל איך הוא משתלב אצל חברות אבטחה

WhatsApp chat