ClickCease

גז פלפל-ציוד להגנה עצמית

תחום ההגנה העצמית כולל בתוכו מספר תחומים ומספר סוגי ציוד המאפשרים להגן מפני תוקפים בבית או מחוצה לו. בשנים האחרונות עלה באופן ניכר הביקוש לציוד להגנה עצמית שאינו קטלני, כלומר אינו עלול לפגוע באופן בלתי הפיך בתוקפים או בקורבנות הפוטנציאליים שלהם. אחד האמצעים היעילים ביותר להגנה עצמית ללא שימוש בכוח קטלני הוא גז פלפל שגם הביקוש עבורו הולך ועולה עם השנים, וכיום אתם יכולים להצטייד במיכל קטן של גז להגנה עצמית שתוכלו לקחת אתכם לכל מקום ולהרגיש מוגנים בכל עת.

כיצד עובד גז פלפל?

גז פלפל הוא תרסיס מיוחד המכיל קפסאיצין – החומר הפעיל בפלפלים חריפים. בעת התזה של הגז על פניו של אדם, הקפסאיצין גורם לגירוי חזק במיוחד ואף לעיוורון זמני שמונע מתוקפים לבצע את זממם.

לאחר ההתזה של גז פלפל העיניים מתחילות לדמוע, מתפתח קוצר נשימה, גודש באף, ושיעול חמור. התגובות הפיזיות הללו משבשות את פעילות הגוף הרצונית, כך שתוקפים אינם יכולים להזיק לאנשים סביבם. גז פלפל איכותי גורם לתגובה של מספר שעות, ותוך שניות מרגע הריסוס ניתן להימלט מתוקפים ולמנוע מהם לבצע את זממם.

כיצד גז פלפל יכול לעזור לכם?

גז פלפל, כאמור, הוא כלי לא קטלני להגנה עצמית שיכול לעזור לכם במצבי חירום בהם אתם לבד או שאתם עומדים בפני אדם זר שרוצה לפגוע בכם. לגז פלפל יש מספר יתרונות שהופכים אותו לכלי פופולרי במיוחד להגנה עצמית, כמו:

יעילות – באמצעות פעולה פשוטה אחת של לחיצה על גז פלפל ניתן לנטרל תוקפים במשך מספר שעות, לברוח ממקום האירוע, ולהזעיק עזרה.

קומפקטיות – גז פלפל חזק, מרוכז, וניתן לנשיאה בקלות הודות למכלים קומפקטיים שיכולים להיכנס לכיס או לתיק. הודות לכך, ניתן לקחת גז פלפל לכל מקום בקלות ולשלוף אותו במהירות בכל מצב חירום.

השפעות לא קטלניות – אנשים רבים נרתעים מלקחת עמם נשק, כמו אקדח אישי, עבור הגנה עצמית, במיוחד אם יש להם ילדים קטנים שיכולים למצוא את האקדח ברחבי הבית. עבור אלו שאינם מעוניינים בציוד קטלני להגנה עצמית, גז פלפל הוא הפתרון המושלם. לגז פלפל יש תופעות לוואי שנמשכות שעות קצרות, כך שהוא אינו קטלני ואינו יכול להזיק באופן בלתי הפיך לתוקפים או לאלו שמשתמשים בגז פלפל.

היכן מומלץ לרכוש גז פלפל להגנה עצמית?

כמו עם מוצרים רבים אחרים, ישנם חיקויים של גז פלפל שאינם יעילים ואינם חזקים כמו גז פלפל איכותי. בנוסף, מוצרים זולים מהסוג הזה מגיעים במכלים שעלולים לא לפעול ברגע האמת, ולכן חשוב לבחור גז פלפל איכותי ויעיל שתוכלו לקחת עמכם לכל מקום.

באתר של טקטיקל דיפנס תוכלו למצוא מספר סוגים של גז פלפל, לרבות הגז של חברת סברה הנודעת, שעברו מבדקים מחמירים וקיבלו את חותמת האישור החשובה ביותר של ה-FDA. טקטיקל דיפנס מציעה שלל ציוד לנשק וציוד להגנה עצמית לחיילים וגם לאנשים פרטיים שזקוקים לאמצעים שונים כדי להגן על עצמם.
למוצרים נוספים בתחום ההגנה עצמית לחצו כאן.

WhatsApp chat