ClickCease

מוצרים להגנה עצמית

אנו חיים בעידן שבו לא ניתן לראות או לקרוא חדשות מבלי להיחשף לידיעה שמספרת על אדם שהותקף, על ידי מכר או על ידי אדם זר. בעולם אידאלי, החדשות היו יותר אופטימיות, אך עד שזה יקרה, חשוב שתגנו על עצמכם על מנת שלא תהיו אלו שיותקפו במפתיע על ידי אנשים שאתם פוגשים, זרים או מוכרים. כדי לעשות זאת, עליכם להצטייד בציוד הגנה עצמית איכותי שיגן עליכם בעת הצורך ויאפשר לכם למנוע מצבים שעלולים להוביל לפגיעות גופניות וגם נפשיות.

מי צריך ציוד להגנה עצמית?

מוצרים להגנה עצמית יכולים לסייע לכם במגוון מקרים, כגון:

טיולים – אם אתם יוצאים לטיולים בשטח, אתם חשופים לסביבה לא מוכרת שבה אתם עלולים להיות מותקפים על ידי אנשים זרים שירצו לקחת מכם ציוד או כסף. במקרים הללו, מוצרי הגנה עצמית הם חיוניים והם יכולים לכם לצאת ממצבים מסובכים במקומות שאינם עירוניים ואינם מוכרים לכם היטב.

יציאות ליליות – למרבה הצער, נשים רבות וגם גברים מותקפים בשעות הלילה, כאשר אין אנשים רבים בחוץ ותוקפים מרגישים בנוח לתקוף קורבנות פוטנציאליים כדי להשיג את מבוקשם. מוצרי הגנה עצמית בהישג יד שיהיו אתכם בשעות הלילה יעזרו לכם להיות מוכנים לכל תרחיש שלא יהיה ולחלץ את עצמכם מסיטואציות בהן מישהו שם אתכם ליעד לתקיפה.

יציאות עצמאיות – פעמים רבות תוקפים מחפשים אנשים שמסתובבים בגפם מפני שקל להכניע אדם אחד לעומת מספר אנשים. אם אתם עומדים לצאת לבדכם, לכל מקום שלא יהיה, בשעות היום או הצהריים, מוצרים להגנה עצמית הם החברים הטובים ביותר שלכם.

מוצרים להגנה עצמית – במה כדאי להצטייד?

ישנם מספר מוצרים בסיסיים וגם מתקדמים שמומלץ להצטייד בהם כאשר אתם רוצים להיות רגועים ומוגנים בכל עת:

גז פלפל באקדח/תרסיס תרסיס פלפל הוא אמצעי יעיל במיוחד שמנטרל תוקפים ומאפשר לקורבנותיהם לברוח ממקום האירוע. תרסיס בצורת גז פלפל באקדח או מתקן ידני קטן אחר נכנס בקלות לתיק וניתן להשתמש בו באופן מידי במצבים מסוכנים.

שוקר חשמלישוקר חשמלי שולח זרם חשמלי מתון שמנטרל תוקפים באופן זמני ומאפשר לברוח ולהשיג עזרה בעת הצורך.

אלה טלסקופיתהאלה הייחודית הזו מתקפלת לתוך עצמה כך שניתן לשלוף אותה במצבי חירום, להכות את התוקף באזורים טקטיים, ולמנוע ממנו מלבצע את זממו.

אולר קפיצי – אולר שנשלף במהירות ומשמש להרתעה או כדי למנוע מתוקפים להזיק לקורבנותיהם.

מוצרים להגנה עצמית שהם מאיכות ירודה עלולים שלא לפעול ברגע האמת בגלל פגמים בייצור או בגלל רכיבים מאיכות ירודה, ולכן חשוב להצטייד במוצרי הגנה עצמית מאיכות גבוהה שיעשו את העבודה על הצד הטוב ביותר, בכל פעם מחדש.

אתר tacticaldefense עוזר לכל אחד להיות מוכן למצבים שאף אדם לא רוצה להיות בהם ולצאת מהם ללא פגיעה. מלבד ציוד טקטי מקצועי, תוכלו למצוא אצלנו מוצרים להגנה עצמית מהאיכות הגבוהה ביותר ממיטב החברות בעולם. אל תשאירו את הבטיחות שלכם בידיים של אחרים – צפו לטוב אך היו מוכנים לגרוע ביותר כדי להרגיש ולהיות מוגנים בכל עת.

WhatsApp chat